Ny viceværtsordning og rengøring

Bestyrelsen har indgået en aftale med ejendomsservice virksomheden P. Vesterholm, med opstart den 1. oktober.  Aftalen indebærere, at P. Vesterholm overtager rengørings/viceværtsopgaven af vores fællesområder/udearealer samt overtager dele af ejendomsservice-opgaverne, som hidtil har skulle løses af bestyrelsen og formanden. Vores nye vicevært hedder iøvrigt Christian.

Fremadrettede skal du kontakte P. Vesterholm på post@pvr.as i nedenstående tilfælde, hvorefter de vil koordinere den efterfølgende opgaveløsning. Husk at oplyse navn og adresse i alle mails til viceværten.

– Fejlmelding af elevator.
– Blokerede skraldeskakt.
– Manglende lys i opgange/fællesområde.
– Skiftning af navne på dørtelefon/postkasse/hoveddør.
– Fejlmelding af bygningens øvrige fællesinstallationer/udearealer.

Teknikerbesøg vil, som det hidtil har været og under hensyntagen til den konkrete situation, tilrettelægges om hverdagene for at minimere omkostningerne.

Herudover kan det oplyses at rengøring af fællesområderne vil foregå om mandagen eller tirsdagen.