Leje af Fælleshus / Common House

Procedure ved leje af fælleshuset (English below)

Huset kan lejes af ejendommens beboere og kun til fester/arrangementer hvor beboeren selv er værten.

Man har normalt fælleshuset fra kl 10 på dagen til kl 8 næste morgen, så lokalet kan nå at blive gjort rent inden næste arrangement.

  1. Vælg datoer i kalenderen (for weekend booking, skal du huske at vælge både fredag , lørdag og søndag i kalenderen) , udfyld og send formularen.
  2. Datoer er reserveret.
  3. Overfør straks beløb der svarer til den booking, du foretager ( en dag/ weekend) til Danske Bank (Reg.nr. 9444 Konto 4816036259).
  4. Skriv navn og lejlighedsnummer i betalingsreference: Navnet på booking skal være det samme som på bank overførsel, ellers bliver bookingen afvist uden videre.
  5. Når formularen er sendt kan, der gå op til en uge før du hører fra os.
  6. OBS! Endelig booking er først på plads, når Ejerforeningen har modtaget din betaling og du har fået en bekræftelse email fra os.

Nøgler afleveres i din postkasse senest dagen før, så hvis du har booket lokalet om lørdagen kan du dække bord om fredagen, HVIS der ikke er en anden der har booket den dag. Du kan selv kontrollere det, ved at kigge i online kalenderen.

Priser for leje af fælleshuset
Leje kr. 1.500 for hele weekenden (fredag morgen til mandag formiddag)
Depositum kr. 2.000 (Depositum returneres 2-4 uger efter udlejning)
Rengøring kr. 750 (krav fra ejerforeningen)
Ved booking skal du i alt indbetale 4.250 kroner til vores konto i Danske Bank (reg.nr. 9444 Konto 4816036259).
Hvis du kan nøjes med en enkelt dag, koster det kun 1.000 kroner og du skal kun indbetale 3.750 kroner ved booking.

Yderligere praktiske oplysninger
Huset kan kun lejes af ejendommens beboere (ejere og lejere) og kun til din egen fest.

Service indeholder: Tallerkener (middags, suppe, frokost), bestik (kniv, gaffel, ske, the ske), glas (rødvin,  hvidvin, champagne & øl/vand) og kaffe/the krus til 50 personer.
Stole (46 stk) er en god kvalitet med polstring.
Borde: 12 stk 180*80, hvor dug anbefales. Der kan være 3 personer på hver side af bordet, så maksimalt 8 omkring fritstående borde. 6 er bedre.
Der er også to rullemoduler (120*60) mange til dem mange af jer har i lejligheden. De har højde som et køkkenbord og kan anvendes som gavebord, servering eller bar.
I køkkenet er der komfur med ovn og 4 kogeplader, 2 gryder, stegepande, industri opvaskemaskine (kræver ikke opvaske tabs), køleskab, kaffemaskiner, el-kedel, termokander til kaffe & the, diverse skåle, fade m.m.
Der forefindes et stort flaskekøleskab til drikkevare i salen. Det må ikke anvendes til madvarer.
Udendørs har vi en stor grill på 150x60cm – Stor nok til helstegt pattegris. Trækul og tændvæske skal du selv have med. Der er 2 grillstartere, men hvis du skal grille til mange er det bedre at lave 2-3 pyramider i bunden af grillen.
Der er sæbepumper i både køkken og toiletter.

Det store rum måler 14*6m. Huset blev i 2013 godkendt til 70 personer. Der er service til mindst 50.
Der er to sofaer (3p + 2p) med sofabord og en brændeovn.
Der er små kroge hele vejen under loftet, så det er muligt at hænge banner, pynt, flag o.lign. Det er ikke tilladt at sætte tape på væggene.

Du skal selv medbringe: Viskestykker, karklude, håndklæder (toilet), toiletpapir og musikanlæg.
Du skal IKKE medbringe: Håndsæbe, opvasketabs eller sulfo.

Aflysning skal ske senest 2 måneder før, dog vil opkrævning for rengøring blive refunderet, trods aflysning få dage før.

Den fulde husorden for leje af fælleshuset er her:
Husorden Fælleshus aug2014

Tjekliste inden nøgler returneres:

Procedures to rent the common house

You need to live in our building and you can only rent for your own parties, so not for a friends party.

  1. Select the dates in calendar ( if you are booking for a weekend, remember to select Friday, Saturday and Sunday in the calendar), fill out and submit the form.
  2. The dates have now been reserved.
  3. Imediatley make a bank transfer with the amount corresponding to your booking ( One day/weekend) to Danske Bank (Reg.nr. 9444 Account 4816036259).
  4. Include your name and apartment number in the payment reference; the name on the booking must be the same as the name on the bank transfer, otherwise the booking will be cancelled automatically.
  5. Expect up to one weeks processing time
  6. Note: The booking is final when the owners association has received the payment and you have got a confirmation email from us.

Prices for rental:
One day (10-08): 1.000 kroner
Weekend (Friday 10 – Monday 08): 1.500 kroner
Cleaning (mandatory): 750 kroner
Security deposit: 2.000 kroner
Total payment is therefore 3.750 or 4.250 kroner

Checklist before returning keys:

Ejerforeningen Teglholmshave

Beboere i vores søsterejerforening kan leje fælleshuset på følgende betingelser:

  • Booking kan foretages op til 3 måneder i forvejen.
  • Leje og depositum er det dobbelte af beboere i E/F Frederikskaj.
    Det medfører at der ved booking skal overføres 6.750 / 7.750 kroner hvoraf de 4.000 kroner er depositum.
  • Foto af sygesikringsbevis, der dokumenterer at du bor i E/F Teglholmshave, som mailes til beboerhus@frederikskaj.dk samtidigt med booking.
    Sørg venligst for at dække dit CPR-nr. 
  • OBS: Vi kontakter evt. også den ansvarlige i bestyrelsen for E/F Teglholmshave.

    Nøgler til fælleshuset afleveres i din egen postkasse dagen før.

Kalender er ved at loade...
Powered by Booking Calendar
-
Ledig
 
-
Optaget
 
-
Reserveret

Hvordan kontakter jeg bestyrelsen or vicevært? (How do I contact the board or janitor?):
Se nedenfor, hvordan du bedst kontakter bestyrelsen og vicevært. (See below, how to best get in contact with the owners board and janitor)

Før du skriver. Har du sest om svaret findes her: (Before you write. Did you check if the answer is here:)
Praktiske / Practical information / Ny beboer / New Resident

Vicevært / Rengøring (Janitor / Cleaning)
Kontakt P. Vesterholm: post@pvr.as i nedenstående tilfælde. Husk at oplyse navn og adresse i alle mails til viceværten.
(Contact janitor: post@pvr.as in the following cases. Remember to state name and adress in all e-mails.)

* Fejlmelding af elevator (Problems with the elevators)
* Blokerede skraldeskakt. (Trash chutes blocked)
* Manglende lys i opgange/fællesområde. (Missing lights in entrance and common areas)
* Skiftning af navne på dørtelefon/postkasse/hoveddør. (Changing names on doors & mailboxes)
* Fejlmelding af bygningens øvrige fællesinstallationer/udearealer. (Errors with buildings technical installations)

Fælleshus (Common House):
Leje / Rental: Leje af Fælleshus / Common House
Andre spørgsmål (other questions): beboerhus@frederikskaj.dk

Udearealer (Outdoor areas):
Henvendelser om udearealer (inquiries about outdoor areas): udearealer@frederikskaj.dk

P-laug / (Parking Guild):
Spørgsmål om parkeringspladser og ladestandere. (inquiries about parking spaces and EV-chargers): plaug@frederikskaj.dk

Website & Kajakbooking:
Spørgsmål om hjemmeside og kajakbooking (questions about website and kajak booking): website@frederikskaj.dk

Andet (Other):
Andre spørgsmål (other inquiries): bestyrelsen@frederikskaj.dk