Vi tjekker som regel e-mails flere gange dagligt – Ring derfor aldrig til et bestyrelsesmedlem.
Den nuværende bestyrelse blev valgt på generalforsamlingen 27. april 2023
Bestyrelsen for Ejerforeningen
- Mathias Halfdaner: (formand) Valgt i 2023. På valg igen i 2025.
Medlem siden 2023 - Henrik Lind Eriksen (kasserer): Finans. Valgt i 2022. På valg igen i 2026
Startede som menigt medlem i 2008. - Roxana C Jensen: Fælleshus. Valgt i 2023. På valg igen i 2025.
Medlem siden 2013 - Jakob Damkjær: Udearealer. Valgt i 2023. På valg igen i 2025.
Medlem siden 2021 - Michael Molbech: Valgt i 2024. På valg igen i 2026
Har været suppleant fra 2021 til 2024
Bestyrelsessuppleanter for Ejerforeningen
- Kurt Jensby: Valgt i 2023. På valg igen i 2025
Suppleant siden 2021 - Claus Benjaminsen: Hjemmeside – Valgt i 2023. På valg igen i 2025
Suppleant siden 2021 - Lars W. Christensen: Valgt i 2024. På valg igen i 2025
Bestyrelsen for Parkeringslauget – Valgt på generalforsamling 23. April, 2024
- Claus Benjaminsen: (formand) Valgt i 2023. På valg igen i 2025
Medlem siden 2021 - Kurt Jensby: Valgt 2023. På valg igen i 2025.
Medlem siden 2018 - Henrik Lind Eriksen: Valgt 2023. På valg igen i 2025
Medlem siden 2010 - Anne Hansen: Valgt i 2024. På valg igen i 2025
Medlem siden 2024 - Hasse Andreasen: (Suppleant) Valgt i 2024. På valg igen i 2025
Medlem siden 2024
Vores ejendomsadministrator er LEA Ejendomspartner: www.lea.dk
Hvordan kontakter jeg bestyrelsen or vicevært? (How do I contact the board or janitor?):
Se nedenfor, hvordan du bedst kontakter bestyrelsen og vicevært. (See below, how to best get in contact with the owners board and janitor)
Før du skriver. Har du sest om svaret findes her: (Before you write. Did you check if the answer is here:)
Praktiske / Practical information / Ny beboer / New Resident
Vicevært / Rengøring (Janitor / Cleaning)
Kontakt P. Vesterholm: post@pvr.as i nedenstående tilfælde. Husk at oplyse navn og adresse i alle mails til viceværten.
(Contact janitor: post@pvr.as in the following cases. Remember to state name and adress in all e-mails.)
* Fejlmelding af elevator (Problems with the elevators)
* Blokerede skraldeskakt. (Trash chutes blocked)
* Manglende lys i opgange/fællesområde. (Missing lights in entrance and common areas)
* Skiftning af navne på dørtelefon/postkasse/hoveddør. (Changing names on doors & mailboxes)
* Fejlmelding af bygningens øvrige fællesinstallationer/udearealer. (Errors with buildings technical installations)
Fælleshus (Common House):
Leje / Rental: Leje af Fælleshus / Common House
Andre spørgsmål (other questions): beboerhus@frederikskaj.dk
Udearealer (Outdoor areas):
Henvendelser om udearealer (inquiries about outdoor areas): udearealer@frederikskaj.dk
P-laug / (Parking Guild):
Spørgsmål om parkeringspladser og ladestandere. (inquiries about parking spaces and EV-chargers): plaug@frederikskaj.dk
Website & Kajakbooking:
Spørgsmål om hjemmeside og kajakbooking (questions about website and kajak booking): website@frederikskaj.dk
Andet (Other):
Andre spørgsmål (other inquiries): bestyrelsen@frederikskaj.dk